rebeccathall

Helgen

Publicerad 2014-02-02 13:47:26 i 2014,

I fredags åkte jag till överby efter jobbet för att fördriva tiden tills John skulle komma hem från Björkö. Första veckan han var där och jobbade, och som det ser ut nu kommer han fortsätta där och vi kommer bara träffas på helgerna. Lite tråkigt men samtidigt inte så illa, är så glad att han skaffat ett jobb nu! Vi var hemma hos Kalle på kvällen och så skjutsade vi dom till stan som var där och så åkte vi hem till John. Igår var det rinkbandy två matcher så då var jag med och kollade, kul för han gjorde massa mål men lite väl kallt! Sen käkade vi lite mat och så åkte vi till Therese & Sami för att hjälpa till att bära in deras nya bubbelbadkar. Där blev det pizza oxå, fast jag och John delade på en för vi hade ju ätit nyss. Sen hem och ta in hästarna, elda lite och kolla melodifestivalen. Idag blev det go'frukost och sen mockning osv i stallet. Nu har John åkt igen så träffar inte honom förrän på fredag igen. Men jag, mamma och johanna har tagit vara på det fina vädret och gått en liten promenad, skönt att få lite solljus! Imorgon ska jag dra igång med träningen igen för nu är jag ÄNTLIGEN frisk! Taggad till tusen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela